Asistentka personálního oddělení a recepční
Zpět na Nabídka pracovních míst >>

Náplň práce:

  • zajištění všech činností spadajících do agendy vedení recepce (administrativa, pošta, různé evidence, vystavování objednávek, nákup drobného materiálu, autorizace faktur, firemní nástěnky, vedení agendy OOPP, firemní akce)
  • administrativa spojená s nástupem nových zaměstnanců (evidence v systému, docházka, přístupy)
  • spolupráce na personální agendě (nábor, onboarding, organizace školení, sestavy a přehledy, spolupráce při BOZP)
  • podpora práce mzdové účetní - kontrola dokladů, osobní složky zaměstnanců, podklady pro přípravu mezd


Předpoklady a dovednosti:

  • SŠ vzdělání
  • znalost AJ nutná
  • zkušenost na podobné pozici nutná, nejlépe z oblasti personalistiky, mzdové, administrativy
  • organizační schopnosti, flexibilita, nastavení priorit, zodpovědnost za práci
  • aktivní využívání programů MS Office a IS


Nabízíme:

  • dlouhodobé zaměstnání ve stabilní automotive společnosti
  • mzdu dle znalostí a zkušeností
  • pružnou pracovní dobu
  • stravenky, dostupné občerstvení na pracovišti, firemní akce, vzdělávání
  • možnost seberealizace a dalšího rozvoje
Základní informace
Kontaktní informace
Další informace
Přílohy