Co budete mít u nás na starosti:
- komplexní vedení a zpracování účetní agendy společnosti a kontrolu správnosti účtování
- zajištění hladkého fungování chodu účtárny a vedení a řízení pracovního týmu 2 - 3 účetních
- zpracování měsíční, kvartální a roční účetní uzávěrky
- příprava podkladů pro reporting nadřízenému
- přípravu podkladů pro vypracování auditu a ratingových hodnocení
- určování a zpracování metodiky účtování ve společnosti a podílení se na tvorbě interních směrnic a instrukcí týkajících se účetnictví
- metodické řízení účtování a navazujících procesů v souladu s platnou legislativou
- komunikaci a spolupráci s externími subjekty (např. daňový poradce, auditor, banka, finanční úřad)
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- VŠ ekonomického směru
- alespoň 5 let praxe na obdobné pozici, ideálně ve výrobní společnosti
- znáte české účetní předpisy a české daňové zákony, poradíte si s jejich aplikací v praxi
- domluvíte se anglicky (občas je potřeba s našimi zákazníky komunikovat a řešit nejasnosti, vratky apod.)
- nebojíte se samostatného řešení úkolů a nechybí vám chuť k dalšímu sebevzdělání
- vaší silnou stránkou je spolehlivost, odpovědnost, dotahování úkolů, spolupráce v týmu i napříč společností
Co vám můžeme nabídnout
- dlouhodobé zaměstnání ve stabilní automotive společnosti
- práci v přátelském kolektivu
- mzdu dle znalostí a zkušeností
- pružnou pracovní dobu
- další zaměstnanecké benefity (NTB, mobil, stravenky, vzdělávání a další)
- možnost seberealizace a dalšího rozvoje