Hlavní účetní
Zpět na Nabídka pracovních míst >>

Co budete mít u nás na starosti:

  • komplexní vedení a zpracování účetní agendy společnosti a kontrolu správnosti účtování
  • zajištění hladkého fungování chodu účtárny a vedení a řízení pracovního týmu 2 - 3 účetních
  • zpracování měsíční, kvartální a roční účetní uzávěrky
  • příprava podkladů pro reporting nadřízenému
  • přípravu podkladů pro vypracování auditu a ratingových hodnocení
  • určování a zpracování metodiky účtování ve společnosti a podílení se na tvorbě interních směrnic a instrukcí týkajících se účetnictví
  • metodické řízení účtování a navazujících procesů v souladu s platnou legislativou
  • komunikaci a spolupráci s externími subjekty (např. daňový poradce, auditor, banka, finanční úřad)


Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • VŠ ekonomického směru
  • alespoň 5 let praxe na obdobné pozici, ideálně ve výrobní společnosti
  • znáte české účetní předpisy a české daňové zákony, poradíte si s jejich aplikací v praxi
  • domluvíte se anglicky (občas je potřeba s našimi zákazníky komunikovat a řešit nejasnosti, vratky apod.)
  • nebojíte se samostatného řešení úkolů a nechybí vám chuť k dalšímu sebevzdělání
  • vaší silnou stránkou je spolehlivost, odpovědnost, dotahování úkolů, spolupráce v týmu i napříč společností


Co vám můžeme nabídnout

  • dlouhodobé zaměstnání ve stabilní automotive společnosti
  • práci v přátelském kolektivu
  • mzdu dle znalostí a zkušeností
  • pružnou pracovní dobu
  • další zaměstnanecké benefity (NTB, mobil, stravenky, vzdělávání a další)
  • možnost seberealizace a dalšího rozvoje
Základní informace
Kontaktní informace
Další informace
Přílohy